Tuesday, October 20, 2009

Colmar my love

Postez de la servici!!

Acest servici imi mananca ficatii, in principal pentru ca s-a mutat locatia unde o sa invat cu spor Javascript. Ma aflu in pitorescul oras Colmar, aflat la 70 km de Strasbourg. Daca as fi turist as iubi orasul asta, cu cartierul Mica Venetie si casele de lemn aflate la tot pasul, dar nu sunt turist, sunt ucenic la o sucursala mica, cautatoare de suspans si trairi intense. Ma scol la 6:30, iau tramvaiul, apoi trenul si timp de juma de ora ascult muzica (asta cand imi aduc aminte sa imi iau Ipodul cu mine). Intr-un final ajung si ma pun pe invatat. Seara plec acasa iar cu trenul, iar cu tramvaiul...

Proiectul pe care lucrez este in colaborare cu Alcatel, noi trebuie sa construim interfata cu utilizatorul pentru 2 tipuri de telefoane de birou Bussiness Class ale lui Alcatel, utilizand controale Dojo si niste widgeturi facute de echipa pana acum. Nu am mai vazut amestecul asta de tehnologii in viata mea, este o adevarata aventura sa urmaresti procesul de apelare si afisare a unui widget pe ecran. It's murder I tell you!

Sper sa nu mai par asa inmarmurit in fata ecranului prea multa vreme si sa accept ca nu am ce face si ca trebuie sa invat cat mai bine tehnologiile astea, mai ales ca mai am un coleg cu mine care este coleg si de master. E mai simplu el asa, dar azi imi raspunse la cateva intrebari destul de avansate, si e doar de o luna aici, deci asta inseamna ca se poate si mai bine!!!!

Abia astept weekendul!

2 comments:

maxygirl said...

dar voi aveti voie sa scoateti informatiile astea in afara firmei? :D tehnologii si chestii..

Juliette said...

uoffff, complicate chestii -julie here btw ;)

sper ca sunteti bine, daca ati avea timp sa intrati pe mess 10 minute ar fi si mai bine :P

miss ya guys
hugs